четвъртък, 23 октомври 2014 г.

Търговията със секс атрибути бележи нов ръст

Нов ръст бележи търговията със секс атрибути за втората половина на на 2014 г. Има ръст от 24 % спрямо същия период на миналата година, въпреки поевтиняването на сексуалните услуги като цяло. Прави впечатление че инструментите за доставяне на сексуално удоволствие на дамите, формират над 65% от печалбите. Като се има предвид че като цяло средната цена на атрибутите за дами е по-ниска , може лесно да се стигне до извода че дамите са закупили доста повече секс артикули от господата, като белйото не влиза в тази статистика.

Причина за повишаващия се интерес на дамите към подобни продукти, се обсъждат от специалисти, като предполагаемите такива са няколко.  Каро най- вероятна се приема, повишения стрес, които кара всички хора да ползват като оддушник, всичко което може да донесе облекчение. В този смисъл смисъл използването на такива инструменти е най-безопасно пред алтернативите. Дамите не могат да си позволят да се отдават на секс ласки по всяко време на деня, докато един инструмент би могъл да облекчи напрежението на работещото момиче, на практика на всякъде.
Навлизането на нови играчи на този, толкова печеливш пазар, става причина за жестока конкуренция и спад в цените на такива артикули. Наред с това се появяват и много фалшификати, които които можа да се окажат и опасни за работещите с тях. Няколко фрапиращи случай дават пример за опасността от използването на секс играчки менте или собственоръчно изработени такива. През месец февруари 2014 г. само в Ню йорк се е налагало над 400 пъти  медицински екипи да освобождават гениталиите на мъже, заклещени във вибро -вагини, китайско производство. За същия месец над 560 жени за имали неприятни изживявания с гумените и пластмасови интимни играчки. От обриви от некачествени и евтини материали до заклещвания, причинени от конвулсии при алергични реакции. 
Не е известен дела на Български производители на такива артикули, но в момента се прави специално проучване което ще ни каже какъв е той и има ли потенциал да се увеличи. За разлика от традициите на България в производството и продажбите на оръжие например, в тази толкова печеливша пазарна ниша. 

Няма коментари: