вторник, 25 март 2014 г.

Българският спасител...



Здравейте!

Това е едно отворено писмо, до всички недоволни от системата , честни смели и любознателни хора стремящи се към истината. Казано е "истината ще ви направи свободни" и точно заради това , за да не сте такива, тя умишлено се укрива. Трябва да се знае , че истината е само една , докато формите на лъжа са две, когато се вярва в лъжа , и когато не се вярва в истината! Мога да засегна безброй много теми, но предпочитам да ви просветя в неща който ще ви направят енергийно независими. Всички вие плащате сметки за ток , а когато ви се налага да пътувате, зареждате гориво , или плащате скъпи билети включващи цената му. Едва ли някой от вас не е чувал за двигатели работещи с вода, водородни клетки, студен синтез и подобни технологии, и не се е запитвал защо ги няма на пазара. Вярно е , шепа хора държат в ръцете си добивът на фосилните горива и атомната енергетика, и нямат интерес в икономиката и бита да навлизат безплатните енергии. По страшното в случая е , че светът се държи в невежество, нито един принцип на система за свободна енергия не съществува в учебниците.Те са празни! Имам база за сравнение , и мога да твърдя , че ако се съберат всички знания от учебниците , то те не надхвърлят и половин процент от възможните. Жалка картинка! Доброто в случая е , че останалите 99.5% от знания съществуват! Това са "НОВИ" добре забравени "СТАРИ" знания , който пазя повече от 35 години , и мисля , че е време малка част от тях да станат достояние на хората. Сега , ако ме попитате защо чак сега ? Ще ви отговоря , "всяко нещо с времето си". И защо само малка част? Защото това е часта която неразумните и бездуховни хора не могат да използват за моменталното си самоунищожение! Ако все пак ви се съди , осъдете Римската империя която затри Архимед , или тълпата тъпаци които с керемидки одраха Хипатия и изпепелиха Александрийската библиотека. Без тези два факта светът отдавна би бил друг. Нека сега да оставим опасните енергии да почиват , и да се запознаем с нещо безвредно , като лоста на Архимед и Шумерското колело! Да точно така да се запознаем , защото в 21 век ги ползваме почти навсякъде, но не ги познаваме! Интересно ми е какво вие можете да ми кажете за лоста и за колелото? Навярно , че лостът е от първи и втори род , а колелото преобразува триенето във въртеливо движение. Има ли още нещо което да знаете? Май не ! Това е всичко написано в учебниците по физика , което ви се позволява да знаете! Да, все още не е написан учебник в който да можете да прочетете , че лостът е система която създава своята функция! ( ФУНКЦИЯТА , тя въобще не фигурира в учебниците, споменава се само като функция на множеството) Функцията е явление произлизащо от друго явление! В лоста деистват 4 различни сили! Две който натоварват по рамената , и две противоположни които противодеистват в опората! Обяснено с думи прости , ако вземем лост с равни рамена и го натоварим в двата края с по един килограм , то той ще е в равновесие, но напрежението което ще изпитва няма да е 2 а 4 кг ,ако не взимаме в предвид и част от собственото му тегло. Към натоварването прибавяме и функцията (противодеиствието) която по своята същност е ТЯГА!!! Точно така ТЯГА!!! Който се съмнява да опъне лък , и вместо да пусне стрелата , да пусне лъка Description: ;))) на мига ще схване ИСТИНАТА. Много може да се изпише по темата , само за лоста трябва отделен раздел , който , накрая ще заприлича на отделен учебник. По важното в случая е , че на базата на тези знания , ще се сложи край на безумието в икономиката и бита! Икономика основана на знанието! Крайно време е да престанете да гледате на лоста , като на тояга ! Един основен закон твърди , че енергия не може да се създава! ОК! Няма да го оспорвам , но мога простичко да добавя " ПРИ ЛИПСА НА СИСТЕМА" Такива системи съществуват и някой от тях (механичните, би било по точно да се нарекат машинни, защото всичко е механика) се създават с помощта на добре НЕпознатия ви лост. Сега ПОДСКАЗВАМ по същество. Ако искаме да си направим машина за вечно движение , то най опростената такава система е мотор-генератор , в която ползваме стандартен генератор, и малко изменяме мотора , с помощта на лоста , удвояваме мощността. Как? В обикновен електромотор роторът работи като специфичен лост натоварен по двете рамена перпендикулярно, в този случай и противодействието в центъра на оста е противоположно , и се анулира . Тоест функцията на лоста е равна на нула. За да се ползваме от функция на мястото на един , поставяме два ротора, два пъти по малки, от страните си към статора работят като нормалния ротор , а помежду си да се отблъскват, и получаваме две двойни функции, работещи в една посока . Усилието (тягата) който имаме 4 ка в средата на рамото, тоест 2ка в края му . Подаваме на генератор , самозахранваме мотора ,изваждаме топлинните разходи и имаме изходна мощност приблизително 1 ца екологично чиста енергия. За тези които ще се опитат да ме оборят на тема обороти, малък бонус по механика ( малка магия от квантовата физика) Колело което се търкаля в двойно по голямо , извършва само един оборот ! И ако отбележите полюсите в който се допира до колелото и неговия център , то те винаги се движат в права и на кръст! (теория на кръст) Колкото до системата която ви описвам , трябва да ви кажа , че могат да се направят десетки да не кажа стотици подобни. Например някой може да иска да раздвижи (да качи лост върху лост) оригиналния ротор, да възможно е и ефекта е същия , но е малко по сложно за изработка. Какво още трябва да се направи , вие няма как да забележите, но по голямата част от сега съществуващите превозни средства преодоляват и едно невидимо противодействие . Колелото което не познавате , освен своите , притежава и функциите на лоста , при единичното колело те са едни , при двойното са различни . За пример нека да ви дам най простото превозно средство велосипеда. При него функциите на централното и на задното движение свързани с верига, си противодействат , заради което се изисква и повече усилие за движение. Сега когато знаете за това противодействие , как бихте се отървали от него? И идея си нямате , знам . Аз бих изхвърлил веригата! На централното движение бих поставил зъбчата маслена помпа , и същата такава като хидромотор на задното движение, поставени правилно освен , че не си противодействат , те и създават тяга два пъти усилието. При минимум усилие , максимум скорост. Хидравликата е другото което задължително трябва да познавате. Аз я наричам обратен лост , и си е така, с нея може да се обръща движение без противодействие . За тягата вече казахме . Другото ценно при хидравликата е , че веднъж приложено усилие може да се умножава в пъти.
С наученото до тук можете да си изработите тягов генератор пригоден за всички видове транспорт , включително космически . (летяща чиния) До всички който дочитате тези редове , имате моите поздравления , вашите знания с малко надхвърлят единият процент ! Разбира се написаното до тук , се доказва и от математиката.
Сега съм сигурен , че на много от вас в главите а и на езика ви е , ми като си толкова сигурен във всичко което казваш , защо до сега нищо не си направил? Веднага отговарям , между мен и вас има една малка но значителна разлика , ако погледнем в бял лист , за вас той е празен , а аз мога да го прочета . Аз гледам на света по друг начин , и го виждам различно от вас. Вие спите! Знам какво точно знам , и не ми е необходимо да доказвам на никого нищо ! На вас подобни технологии , са ви жизнено необходими , за мен са "остарели, примитивни " аз бих правил други , но уви.Честно казано на мен от физика и математика отдавна ми се гади и гледам да ги махам от главата си. Живот и здраве , ако утре не се разкашлям , и не гушна китката , и при положение , че този свят започне да ми харесва , мога да ви разкажа и за машините на времето , там процентите са много, уверявам ви. Желанието ми е информацията от това писмо да достигне до колкото се може повече хора . Не променяйте съдържанието , препращайте го ! Който може и има желание , нека го преведе и препрати. По написаното до тук , приемам да съм консултант.
Мои тел 0879 26 62 290879 26 62 29 Ивелин Иванов
На всички здраве и късмет!

Няма коментари: